zondag 21 augustus 2011

GamesCom

Ik was deze week op de grote GamesCom Beurs in Keulen. Ik had een auto vol jongens bij me die zich al weken verheugen op deze dag. Wij op pad en toen ik daar aankwam zag ik hoe groots het was. Gelukkig hadden we al via internet kaartjes gekocht dus konden we via de zijkant naar binnen. De jongens wisten de weg (vorige jaar waren ze ook al geweest) en we maakten een run naar de GuildWars2 stand. Je kon in de rij staan om 40 minuten te spelen. Maar wij zijn eerst naar alle andere hallen gaan kijken. Overal mooie stands, muziek en podia met mensen die filmpjes lieten zien etc. De 18+ games die stonden in containers. Die kon je dus niet zomaar even bekijken. De jongens hebben een paar games gespeeld (waar het niet zo druk was). En toen zijn ze toch maar in de rij gaan staan voor GuildWars2. Razend enthousiast kwamen ze terug. Zoveel mooie nieuwe dingen erin. Maar wanneer hij uit komt. Is nog niet bekend. Als ze klaar zijn!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten