maandag 24 januari 2011

BETT dag 2

Toen was het bett dag 2. Ik was er weer vroeg, omdat ik naar de lezing wilde van het TechLab. Maar toen ik daar was bleek dat die uitgevallen was. Ik kon toen wel powerpoint uitleg volgen. Maar dat vond ik een beetje zonde van mijn tijd. Hierna ben ik naar de apple stand gegaan en heb daar eerst een workshop gevolgd met de iPod. Een filmpje maken, tekst toevoegen en deze filmpjes online zetten. Dit allemaal binnen een half uurtje. Hierna een workshop met de iPad. Dat vond ik een stuk leuker. Printscreens maken van een game, en hierna deze prints in een stripverhaal verwerken. Ik moet hier toch wat mee. Het ging wel heel makkelijk. Hierna nog eindeloos rondgelopen en dingen gezien en gedaan. Maar eind van de middag toch wel genoeg informatie en dingen gezien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten