vrijdag 17 december 2010

TV gelderland

Gisteren ging de telefoon. TV gelderland of ze een interview mochten komen opnemen bij mij op school voor de nieuwsuitzending van 18.00. Daar zat ik dan. Of ik dat wilde. Nu dat is wel leuk natuurlijk. Gelukkig had ik vorige maand als eens geregeld als zoiets langs komt, met wie ik dan op school moet bellen. Dus snel gebeld. En ja hoor dat kon. We moesten alleen kijken of er leerlingen waren die niet in beeld wilden. Toen snel naar school en de leerlingen direct druk en enthousiast natuurlijk. Toen het team van tv gelderland er aan kwam deden de leerlingen heel rustig. En we konden het interview opnemen. Ze hebben ook nog een aantal leerlingen gevraagd. Maar het item is maar zo kort. Dat lang niet alles er in zit natuurlijk. Toen het team weg was, kwam de ontlading in de klas en was er geen houden meer aan. Die avond heb ik zelf niet voorbij zien komen op de tv, maar gelukkig kun je het altijd terug kijken op het internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten