donderdag 30 september 2010

Lezing in Belgie

Dinsdag was ik in belgie voor een lezing van het MKO. Deze lezing stond al heel lang vast, maar nu was het dan zo ver. Ik de hele ochtend lekker voorbereid en op tijd naar belgie. Het was net onder brussel. Ik was natuurlijk veel te vroeg. De lezing was in een soort feestzaal. Dat was op zich al grappig. Eerst in een restaurant wat gegeten. Om me heen allemaal franstalige. Toen kreeg ik het even benauwd. Het zou toch niet in het frans zijn? Maar toen ik daar aankwam waren het gelukkig vlamingen. Het was een prettige lezing. Er waren veel vragen. En deze vragen zijn niet anders dan die ik in nederland krijg. Gelukkig was er veel interactie en kon ik veel laten zien. Na afloop nog lekker lang nagekletst. En weer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten